VillaSud Servicepakket

U wilt zorgeloos op vakantie in de villa van uw keuze. Logisch. VillaSud zorgt ervoor dat u dat kunt. Wij zorgen ervoor dat alles voor u als huurder geregeld is. U hoeft alleen nog te genieten van uw vakantie. En daar is uw vakantie toch voor bedoeld?

Het Servicepakket van VillaSud is het totaal van al onze services aan u - als huurder. Hiervoor berekenen wij u bij boeking een All-Inn bedrag, zodat u precies weet waar u aan toe bent qua kosten. In uw offerte ziet u - naast de huurprijs van uw villa - hiervoor een totaalbedrag staan bij ‘Servicepakket’. 

Wat zit er in het VillaSud Servicepakket? 

  • Een veilige, gebruikersvriendelijk website. We besteden veel tijd, liefde en zorg aan onze website. Steeds proberen we deze te verbeteren en zo goed mogelijk aan te laten sluiten bij de wensen van onze huurders. Zo kunt u snel en gemakkelijk de villa vinden, die het beste bij u past.
  • Gespecialiseerde Servicedesk. De reisadviseurs van onze Servicedesk zorgen er niet alleen voor dat de boeking van uw villa administratief goed wordt afgehandeld.  Vanaf het moment dat u bij VillaSud een vakantievilla boekt tot nadat u terug bent van vakantie staan zij voor u klaar om - in overleg met de eigenaar/beheerder van de door gehuurde villa - ervoor te zorgen dat uw vakantie tot in de puntjes is geregeld. Ook als u speciale wensen heeft, staan zij voor u klaar!
  • Wijzigingen in uw reisgezelschap, tenaamstellingen? Geen probleem! Bij VillaSud betaalt u nooit extra kosten voor dit soort (administratieve) aanpassingen van uw boeking. Onze Servicedesk regelt het gewoon voor u! Uiteraard, mits het past binnen de voorwaarden van de door u gehuurde villa. 
  • Gratis Zuid-Frankrijk App. Onze kennis over Zuid-Frankrijk delen we graag met onze huurders. Wat zijn de beste restaurants, leukste markten, activiteiten voor kinderen, dagtrips...... Al onze Insidertips vindt u in onze Zuid-Frankrijk App, die u gratis op uw telefoon kunt downloaden in de Apple Store. 
  • Villa Incheck Service. Zaterdag en zondag zijn de dagen dat u arriveert bij de door u gehuurde villa. Heeft u hulp nodig? Ook dan staat onze Servicedesk voor u klaar, van 15-19u.
  • Welkomstpakket. Wij hebben met de meeste villa-eigenaren geregeld dat er bij aankomst een pakket klaarstaat met eerste benodigdheden voor uw verblijf. En natuurlijk een lekker flesje wijn om uw vakantie goed te starten! Bij de villa-beschrijving op onze website staat aangegeven of er een welkomstpakket aanwezig is.
  • Opgemaakte bedden in uw villa. Wat is er fijner dan dat bij aankomst in uw villa alle bedden zijn opgemaakt? Vooral na een lange reis. Bij al onze villa’s geniet u van deze service, die bij VillaSud - ook qua kosten - binnen het servicepakket valt. Keukenlinnen en handdoeken zijn altijd aanwezig. 
  • Energiekosten bij normaal gebruik. U hoeft nooit extra te betalen voor energiekosten, tenzij dit expliciet staat vermeld bij de villabeschrijving op onze website. Energiekosten zijn bij normaal gebruik inbegrepen in de huurprijs van uw villa. Er kan wel een energietoeslag worden berekend voor gebruik van zwembadverwarming of airconditioning. Maar hierbij kunt u zelf aangeven of u dat wilt of niet. 
  • Stand-by tijdens uw verblijf. We hebben alles tot in de puntjes voor u geregeld met de eigenaar en beheerder van de villa, waar u verblijft. Maar toch kan er iets zijn, waar u de hulp van VillaSud bij kunt gebruiken. Ook tijdens uw verblijf staat onze Servicedesk voor u klaar. 
  • Eindschoonmaak inclusief Misschien logisch? Wij vinden van wel. De schoonmaak van uw villa na afloop van uw verblijf is ook standaard inbegrepen in het VillaSud Servicepakket. 
  • Klachtenafhandeling met villa-eigenaar. We gaan er natuurlijk niet vanuit, maar heeft u toch een klacht? Dan kunt u tijdens uw verblijf een beroep doen op de beheerder van de villa ter plekke, die zo snel mogelijk het probleem voor u oplost. En komt u er toch niet uit? Dan bemiddelt onze Servicedesk tussen u en de eigenaar van de gehuurde villa. We helpen u om tot een zo goed mogelijke oplossing te komen. En daar zijn we goed in: het lukt bijna altijd! 
  • Soepele schadeafhandeling  Wellicht gaat er – zonder dat u er wat aan kunt doen - toch iets kapot in de door u gehuurde villa. Geen probleem. U geeft simpelweg de schade door aan de beheerder van de door u gehuurde villa, liefst zo snel mogelijk, maar uiterlijk op het moment dat u uitcheckt. Zo stelt u de beheerder in de gelegenheid om de schade direct te repareren voor volgende huurders. De Servicedesk van VillaSud handelt vervolgens voor u de schade soepel af met de villa-eigenaar, zodat er zo min mogelijk een beroep hoeft te worden gedaan op uw aansprakelijkheidsverzekering of waarborg. En u alleen maar mooie herinneringen overhoudt aan uw vakantie! 
  • Keurmerk, garantiefondsen. Om u als huurder de zekerheid te bieden, dat onze online dienstverlening aan strenge criteria voldoet en u ook geen financiële risico’s loopt bij boeking, zijn we aangesloten bij: SGR en Thuiswinkel Waarborg. Voor u als huurder een prettig gevoel! 

Alle hierboven genoemde diensten maken deel uit van het Servicepakket van VillaSud, waarvoor u - als huurder - eenmalig een bedrag bij boeking betaalt. 

Speciale wensen op maat?

Heeft u toch nog andere wensen? Een extra kinderbedje? Uw hond mee? Een tussentijdse schoonmaak? Een kok? Iets anders? Onze Servicedesk regelt het graag voor u! *

Dit soort diensten zijn optioneel en vallen niet binnen het standaard Servicepakket. Hier kunnen dan ook extra kosten voor worden berekend. 

* mits het past binnen de huurvoorwaarden van de gehuurde villa

Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW